نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

نتیجه بازی اسپانیا و کرواسی+ ویدئو خلاصه بازی| برتری شاگردان انریکه در بازی جذاب

  • کد خبر: ۷۲۳۷۶
  • ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
نتیجه بازی اسپانیا و کرواسی+ ویدئو خلاصه بازی| برتری شاگردان انریکه در بازی جذاب
تیم ملی فوتبال اسپانیا موفق شد در یک دیدار هیجان‌انگیز و پرگل، کرواسی را از یورو حذف کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در چارچوب رقابت‌های یورو ۲۰۲۱، امشب در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها، کرواسی و اسپانیا به مصاف هم رفتند و در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش، این شاگردان لوییز انریکه بودند که موفق شدند با نتیجه پرگل ۵ بر ۳ بر شاگردان دالیچ، نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ غلبه کنند.

ابتدا این پدری بود که موفق به گلزنی شد، اما به دروازه خودی! در دقیقه ۲۰ کرواسی روی اشتباه پدری و سیمون، گلر اسپانیا موفق شد ۱ بر ۰ پیش بیافتد، اما این تازه آغاز ماراتون جذاب فوتبال اروپا بود.

سارابیا، آزپلیکوئتا و فران تورس، موفق شدند در دقایق ۳۸، ۵۴ و ۷۷، ۳ بار دروازه کرواسی را باز کنند تا خیال انریکه از صعود به مرحله بعد راحت شود.

اما تعویض‌های طلایی دالیچ به داد کرواسی رسید و اُرسیچ در دقیقه ۸۵ و پاسالیچِ تعویضی در دقیقه ۹۰+۳ موفق شدند کار را به تساوی بکشانند تا بازی به وقت اضافه برود.

 

در وقت‌های اضافه موراتا و اویارازابال، در دقایق ۱۰۰ و ۱۰۳ تیر‌های آخر را بر پیکره کروات‌ها فرود آوردند و باعث صعود اسپانیا به جمع ۸ تیم برتر جام ملت‌های اروپا شدند.

 

ویدئو خلاصه بازی جذاب کرواسی و اسپانیا در یورو

 

ویدئو گل به خودی پدری به اسپانیا در مصاف با کرواسی

 

ویدئو گل سارابیا به کرواسی

 

ویدئو گل دوم اسپانیا به کرواسی

 

ویدئو گل سوم اسپانیا به کرواسی توسط تورس

 

ویدئو گل دوم کرواسی به اسپانیا

 
 

ویدئو گل سوم کرواسی به اسپانیا

 
 

ویدئو گل چهارم اسپانیا به کرواسی

 

ویدئو گل پنجم اسپانیا به کرواسی 

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->